FORM ORDER

Name:
Email Address:

Create a web form here

Monday, September 10, 2012

~Internship oh intership~

assalamualiakumwarahmatullahiwabarokatuh..

disebabkan aku amik peduli dengan tak amik peduli maka aku akhirnya melalukan LI ataupun latihan industri di UMP cuma... aku pun pelik laa nape xdak company nk amik aku intership..ade org la ckp aku neh xreti nk jual diri..means bt resume elok2 ke..tp org ckp laa kalu dh rezeki kt UMP..mintak la kt mne pun stil dpt UMP jugak kn..so disini laa aku menghabiskan LI aku sampai laa 6 bulan akan datang..besh jugak LI kt ump..blh jumpe kwn2 y extend sem..ramaii laa jugakk..so xdak laa aku sorg2 kn.so ape lagi..jom kite enjoyy time LI..^^

jadi blog ini akan digunakan untuk aku catat2 ape yang akn berlaku sepanjang latihan industri aku neh..kot2 laa aku xtulis dalam logbook ke..senang nk bt refer nnt..kan?kan?kan?




kingoflife 1= bersemangat nk berLI..doakan kami dan rakan-rakan yang lain
kingoflife 2= semoga ada hikmah LI di UMP

No comments: